poniedziałek, 10 maja 2010

Kilka słów wstępu do mojej komiksowej przygody

Komiks stał się moja pasją na początku lat 90 wraz z pojawieniem się w kioskach pierwszych superbohaterów za sprawą i dzięki wydawnictwu TM-Semic

Wcześniej oczywiście zdarzało mi się czytać takie pozycje jak Kajko i
Kokosz czy Thorgal, ale dopiero serie Spidermana, Punishera itd. dały mi prawdziwie mocnego komiksowego kopa i sprawiły że wessałem się w to szaleństwo niemal bez kńca.
Na tym blogu postaram się pisać o komiksach które posiadam i które przeczytałem krótko opisując ich słabe i mocne strony. Będę również od czasu do czasu chwalił się swoimi zakupami. Obecnie jednak jestem w fazie misji pod tytułem skompletować wszystkie wydane przez TM-Semic komiksy, więc osoby liczące na recenzję najnowszych pozycji wydawanych obecnie na rynku mogą tylko liczyć na to że wydawcy się ze mną skontaktują i od czasu do czasu coś mi prześlą do opisania na moim blogu - ja w każdym bądź razie na to liczę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz